Corruptie hoord bij Thailand das een feit!

5 Sep

Meld u aan bij de beste T^V kanaal van Thailnd  en geniet van sport etc.Euro TV .nl Pattaya .

Ze kunnen niet meer om ons heen!!

Een bijdrage van onze omkoopgek Henkie  Pakthet.

Het  is zo de expats die NL hebben verlaten omdat ze het beu waren al die regeltjes in pluk me kaal land,waar achter elke boom een agent staat met een camera om te registreren als je in de bebouwde kom 3 km te hard rijd.Die farangs die het zat waren steeds maar weer te moeten inleveren en bezuinigen zagen hun jaren opgebouwde zaak naar de filestijnen gaan.Daarom zal het hun geen ene reet schelen dat ze hier in Thailand een verkeersboete voor geen helm dragen met soms 200 thb koffie geld kunnen afkopen.Als je je hele latere leven terwijl je alles hebt gedaan om het goed te doen getrakteerd wordt in NL op allerlei onzinnige europeesche /haagse grijp maar raak regeltjes .dan kan ik begrijpen dat de Farang denkt vooral die van boven de 67 jaar wat kan het mij schelen .Want die mensen weten ook dat ze niet allemaal 90 jaar worden, dus genieten ze van het Thaise leven met al zijn corrupties en sores.De gemiddelde gewone Farang maakt zich ook niet druk om een Thaise politiek.Want uit eindelijk gaat hem dat niks aan  dat is iets van de ruim 65 miljoen Thaise onderdanen.En zo lang die door enkele rijke Thaise families onder de duim worden gehouden zal het de arme man in zijn ziele straat restaurantje worst wezen zo lamg hij omder hoge boetes via corupties uit kan komen zal hij daar gebruik van maken.En al die hoger opgeleide intelectuele wereld verbeteraars dien zorgen wel voor zich zelf .
Leve Thailand een land naar mijn hart.En echte armoede is als je op alles en iedereen commentaar hebt dan ben je echt arm.

 

Als de corruptie morgen stopt hebben we zo een financiele crisis in Thailand.Besef je echt niet dat als de politie morgen vroeg om 0800 uur iedereen een hoge boete geeft voor het niet dragen van een helm en de persoon verplicht om verder te gaan lopen ,dat op dat momen de economie stil komt te staan ?

Dan komt er niemand meer op tijd op het werk en ook de scholen  zien hun kinderen dan niet komen.En wat mijn commentaar aangaat dat heb ik inderdaad op wie?Op diegeen die beter weters die dikwijls van uit NL moeten menen hoe het hier er aan toe zou moeten gaan Dat zijn die Thailandbloggers die altijd zeurende azijnzeikerds..En dan vindt ik dat erg armoedig.De rijke onder de Farangs zijn de gelukkige zich niet met politieke standpunten van de 65 miljoen Thaise burgers bemoeien.Bij mij in de straat heb ik wel eens na gevraagd wie of dat tegen corruptie was.Van de 10 zeiden er 8 dat ze er geen moeite mee hadden,En geloof me de gemiddelde Thai is veel gelukkiger dan menig Farang .
.Omdat de grote zgn rijke Thais die dit land besturen het voorbeeld zijn voor de armen.Ik heb geen mooi leven als buitenlander om dat ik mij niet aan de regels zou houden wat een onzin.
Ik rijd niet donken rond , ik draag nog een helm als ik 100 meter verder moet zijn.
En daarom heb ik ook nooit problemen met de emigratie om het jaar visa te verlengen.Ik zorg dat de inkomstenverklaring en het bank boekje in orde zijn.Dan krijgt de lieve juf altijd een groot blik met diverse koekjes van mijn Thaise vrouw.Ja das wel een corrupt koekje ,maar ze smullen er wel van.
En als die zgn gewone Thai waar men het  het over had nu eens eerst zijn of haar kinderen opvoed zo dat er jaarlijks geen honderden kinderen verdrinken om dat ze niet kunnen zwemmen,of dat er elke maand honderd kinderen van amper 12 jaar met een scooter zonder helm verongelukken ,omdat die ouders en ook leerkrachten het slechte voorbeeld uitdragen.Als wij zo als wij regelmatig doen kinderen gratis zwemles geven in ons prive zwembad dan maakt mij dat als oude Farang gelukkig.Ook als ik een arme sloeber een zwerver 50 bath toe stop ben meestal ik gelukkiger dan de ontvanger.

Je kent ze wel die verhalen(verzonnen meestal) van Farangs die zeggen goede en hoog geplaatste politie agenten in hun kennissenkring te hebben dat zijn de Pieters en de Harrys ..Dat zijn nu juist de expats die de coruptie hoog in het vaamdel houden.Ze gooien soms een klein visje uit om een grote te vangen.Maar het is meestal letterlijk  bot wat ze vangen.

Alleen verbaasd het me nog steeds dat als  je gegevens voor aanvraag jaarvisa incompleet zijn dat je dan 10.000 TB  bij de Thaise emigratie moet betalen  onder de tafel en er nooit een nota  etc van krijgt.En als je wel alles in orde hebt en 1900THB moet betalen dat je dan ook nooit een nota krijgt nog 100 THB terug van je gegeven 2000HB.

udonthanicityweblog@gmail.com    of prive  lowy.cremers.senior@mail.com

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

Een bijdrage van onze sexuoloog Pieter de Wipper.

Wie kent niet de broodje aap verhalen van Thailandblog.nl waarin de Farang zeggen nee die van mij is anders,en nee die van mij komt wel uit een bar maar  ze deed dat uit armoede etc Ha ha je moet ze eens zien die meiden die elkke dag half lazerus met een buitenlander naar een hotel gaan,meestal zwaar onder invloed.en al verdienen ze  elke dag 1000 THB  eind van de week hebben ze geen Batje meer in de tas.Want de meeste kunnen niet met geld omgaan!!

Maar  ja ze voorzien zo  in een behoefte en  vullen zo hun inkomen aan,en soms gaan ze verkleed als een soort Pinguin  4 dagen in het wit  in een tempel zitten.

En das allemaal comedie  en scheinheilig gedoe eerst de hoer spelen en daarna het boete kleed aantrekken  .

Veel broodje aap verhalen gezien op Thailandblog.nl

Deze dames lusten er wel pap van!!

!Tailandblog plaatste deze foto van een zeer jonge vrouw met haar Lawkouw drankje

Lees je op Thailand blog  wat van die schijnheilige verhalen over Thaise  dames en hoe een Thai de sex ervaarde.

Dat zijn allemaal verzonnen verhalen  om reacties uit te lokken voor die site.

Hier komt gewoon het verhaal van de man die er openhartiger over spreekt en uit eigen ervaringen verteld.

Hoe  veel keer denkt u dat een man in zijn leven gemiddeld  een wipje maakt?

Laten we beginnen  met een jongen net als ik die  met 15 jaar  zijn eerste nummertje  afwerkte ,het was op Curacau  Campong alegro.

Ik  kreeg de wip gratis aangeboden door de bemanning van het schip waarmee ik in Curacau was beland.

Daarna ging ik de hele wereld over en bleef het dus niet bij die eerste keer.

Van Havanna tot Rio en van Hongkong tot zuid Afrika ik  had overal wel een vriendin in die tijd.Het waren geen hoeren wij noemden ze nette naaimeisje.

Ook in Thailand waar ik reeds in 1955  voet aan wal zette  hielden de dames al van mij en mijn te verteren geld ha ha .Wat dat betrefd is er niks veranderd.

 

Ik heb uitgerekend  dat ik nu op bijna 77 jarige leeftijd ongeveer 3000 x gewipt heb.Het kan ook iets meer zijn ,maar ik ga van een gemiddelde uit van 4x per maand.

En ik doe het nog net zo graag als vroeger maar niet meer zo veel gezien de leeftijd ha ha .

Mij is me door een Thaise Lady verteld dat de Thaise mannen niet zo geweldig in bed zijn als  de Europeesche mannen.Waarom ?

Veel Thaise mannen wippen  met de onderbroek aan steken hun edele deel door de gulp ,wippen en  gaan of slapen of ze nemen  nog een slok Lawkouw.

Van standjes hebben deze  Thaise mannen geen kaas gegeten,ze doen het  meestal alleen snachts  liefst met het licht uit en alleen op bed.

En over sex praten is in THailand al helemaal uit den boze,daarom  heeft Thailand  bijna de meeste  kind moedertjes ter wereld ze krijgen geen voorlichting of gratis pil  van de Dokters.

Dus wippen ze  nooit overdag tussen de soep en de aardappels door.

En  Thaise mannen  schijnen meestal over een klein dun lange piemeltje te beschikken,terwijl de Europeaan meestal met een veel dikkere edele deel tevoorschijn komt.

Wat de vrouwen in Thailand aangaat uitgezonderd die doorgewinterde bardames hebben de meeste  totaal geen besef wat er allemaal mogelijk is op sex gebied met die Farlang.

Ze  kunnen dus van de Farlang nog veel leren bvb Pijpen ,of een bizonder standje  of gelikt worden  de Thaise dames  moeten dat allemaal nog leren.

Daar komt nog wel een voordeel bij wat de vrouwen in Thailand aangaat:Ze zijn meestal erg fijn geschapen.

In NL heb je vrouwen als je daar een kilo ardappelen  in haar edele deel zou stoppen dat de laatste nog plons zegt.En  het voordeel is de vrouwen in Thailand hebben nooit hoofdpijn als je wil wippen en ik heb ze nog nooi horen zeggen ik ben in de overgang!!

Maaaaaaar als ze eenmaal weten hoe het ook anders kan dan veranderen  de verlegen dames  in bed  zo wat in wilde dieren .

U kunt reageren op deze stelling het mag zelfs anoniem.

email naar udonthanicityweblog@gmail met vermelding Sex in Thailand.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

 

 

Geef een reactie

