Oplichter , Duitser,hoerenloper actief,kijk er voor uit!!

12 Sep

Meld u aan voor d enigste  eche tv kanalen ontvanger  van Thailand.Euro TV.nl Pattaya een echt6e aanrader!!!

Ze kunnen niet meer om ons heen!!!

Oplichter actief,kijk er voor uit!!!!
foto van Benjamin Holst.
foto van Benjamin Holst.
foto van Benjamin Holst.
foto van Benjamin Holst.

foto van Benjamin Holst.De bekende  Duitser BIG Leg (echte naam Benjamin Holst  is weer actief.!!

Een bijrage van onze  been deskundige Piere Voetmans.
De man die jaren geleden  in 2014  van  medelijdende mensen in Thailand met bedelen 50.000 THB  bijelkaar wist tevergaren maar dat bedrag  voor zijn zieke been gebruikte  bij de hoeren van Pucket etc was weer even actief ,maar werd geweigerd  en mocht Thailand niet in.
Hij had een vlucht geboekt  naar laos met een tussenlanding Bangkok.En daar werd hem de toegang geweigerd.
Hij heeft een infectie aan zijn been die te behandelen is met goede medicatie,maar  hij doet dat niet gaat dan zitten bedelen  en verdiende soms 200 dollaqr per uur.
Dat geld  en ook de 50.000 THB die sympatysanten hem gaven gebruikte hij  om naar de hoeren te gaan in Thailand en feest te vieren.Zijn been zwelde soms op ter grote van een voetbal,en de  farangs gaven de man dan geld dat hij diterct omzette in de hoerenbuurten van Pucket etc.
Nu heeft de Thaise overheid  hem echter geweigerd in Thailand voet aan wal te zetten,en zal hij het in een ander land wel gaan proberen.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Een bijdrage van onze hondendeskundige Bico de Herder!!

Ze kunnen niet meer om ons heen!!!!

Nu nieuw zo juist binnengekomen de taser die houd alle blaffende en bijtende  honden  als u savonds wandeld op afstand.Ze verdwijnen Elke morgen ga ik een half uurtje fietsen en ook mijn ervaring is dat honden het grootste probleem zijn. Een half jaar geleden sprong een hond voor m’n fiets op weg naar een bromfiets die aan de overkant van de weg voorbij ging, waar hij, of zij het op voorzien had. M.t.g. een rit naar de eerste hulp post van het ziekenhuis 25 km verderop gelegen. 6 hechtingen in de muis van mijn hand, en wat schaafwonden op arm en knie. Vermeldenswaardig is dat de prijs van de behandeling, inclusief tetanus prik, niet meer dan 1900 Bth bedroeg. Wat ik toen ook al bij me had, maar niet kon toepassen omdat alles te snel ging is een oplossing dan ver af!!
Hoe dan ook, het is niet prettig fietsen in mijn omgeving met al die honden, en het zijn juist geen loslopende honden maar honden die bij een of ander baasje horen, die daar verder geen acht op slaan, met alle gevolgen van dien.met de staart tussen de benen!!

Maar nu gebruik ik de taser tegen honden overlast en ze rennen allemaal jankend weg met de staart tussen de benen.

 

U drukt op de knop en de honden lopen allemaal met de staart tussen de benen  ver van u vandaan.

5000 k volt

 

Op het gevaar af dat ik direct door “hondenliefhebbers” voor wreedaard uitgemaakt gaat worden, echter als “ontvanger” van twee bijtincidenten met als gevolg redelijk hoge medische kosten, vrees ik dat sterilisatie van honden, verantwoordelijkheid aanleren bij Thai en ander zachte oplossingen geen enkele oplossing teweeg zullen brengen.
In diverse steden is de straat al het grondgebied geworden van hondenbendes.
De oplossing?
Alle hondenverkopers van de straat halen.
Alle straathonden op termijn “verwijderen”
Bijtende honden direct afmaken.
Heb overigens het vermoeden dat het genoemde aantal van 750,000 straathonden wel heel erg voorzichtig ingeschat is, zeker nadat een “verwijderaar” mij vertelde dat alleen in Khon Kaen al een schatting is van 20,000-30,000 “ongebonden” honden

Vorige week werd ik door een zwerfhond gebeten. Ik meteen met mijn vriendin naar Bangkok hospital in Pattaya. De dokter bekeek de wondjes en raadde mij aan om een spuit te geven in mijn bil (waarschijnlijk een tetanus spuit). En in iedere bovenarm. Dit moest 23.000 baht kosten.

Ook kreeg ik nog wat medicijnen mee (ook nog eens 2200 baht) en moest ik nog 4x terugkomen voor een spuit in mijn bovenarm waar ik dan 800 baht per keer voor kwijt was, totaal dus 29.000 baht.

Ik was dan wel voor de komende jaren beschermd tegen hondenbeten. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met andere hospitals, maar dit vind ik wel erg hoog.

Gaarne een reactie

Onze Taser is tekoop  voor 900 thb

een taser gekocht  bij  deze redactie en een hond komt nooit meer in uw buurt!!

Nu beperkt verkrijgbaar  door te bestellen bij de redactie slechts 900 THB per stuk

kan naar u toegezonden worden tegen meerprijs van 200 thb  transportkosten  binnen Thailand.

effe maillen naar udonthanicityweblog@gmail.com.

Geef een reactie

