Verslag van een slechte reisboeker booking.com

28 Sep

De beste  tv zenders  van europa nu op uw tv.Meld u aan bij Euro.tv.nl uit Pattaya.een aanrader.

Ze kunnen niet meer om ons heen!!!

Een verslag  binnen gekomen van Jan Parlevink.

email adres jparlevink@outlook.com

Geachte redactie van Nederlandersinudonthanicity.nl

Ik wilde uw gewaardeerde lezers waarschuwen voor  de praktijken van  een firma die zich  http://www.booking.com  heet.

Wij boekten op 16 September een reis  voor 4 personen 2 kamers 2 nachten in Bangkok Condohotel.

Via de site booking.com  zagen we een advertentie van booking.com waarin ze  zeiden als u de reis via ons boekt  en  vrienden  uitnodigd om die reis met u samen te maken dan ontvangt u van ons  en ook uw vrienden  elke booking 15 euro als bonus  terug.

Dus zochten we enkele vrienden op en die reserveerden onafhankelijk van mij ook voor 4 personen 2 kamers 2 nachten zelfde hotel.We haden alles volgens de spelregels van booking.com gedaan.

Echter bij het hotel aangekomen wist de receptie niets van booking.com  en de door hun beloofde 15 euro terug betaling aan ons.

Maar  dat weigeren ze door alerlei smoezen te verzinnen etc.

 

Na veel emails en veel  smoesjes van Booking.com  aangehoord te hebben  heb ik besloten om deze firma een grote nul te geven.Ik waarschuw iedereen dan ook geheel gratis blijf weg bij  Booking.com.Bij naspeuren en revieuws bekeken te hebben op facebook  kom ik tot de conclusie dat booking.com gewoon een ordinaire mislukking is.Face book staat vol met klachten over deze firma

De korting van zgn vrienden boeking krijgt niemand van hun

Boek uw reis dus nooit bij Booking.com ze belazeren iedereen.

Rechtstreeks boeken bij uw favoriete otel is het beste wat u kunt doen!!!

blijf er weg!!!!

U kunt reageren op mijn bericht  via email jparlevink@outlook.

jParlevink.OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

De Thaise verkeers deelnemers  leren het nooit .70 doden per dag  dat is jaarlijks meer doden in Thailand dan in geheel europa!!!

Een bijdrage van Lowieke  de wegPiraat.

Het is niet alleen d schuld van de Politie.De hoofdschuldige zijn de overheid in algemene zin,en vooral de ouders en opvoeders.Ook de scholen en ziekenhuizen zouden veel meer voorlichting en waarschuwingen kunnen uitdelen.Denk aan posters .De ouders geven dikwijls het verkeede voorbeeld ,zitten met 4 personen op de scooter zonder helm.En de ouders sturen hun soms 12 jarige kinderen naar school zonder helm,rijbewijs en zonder rijopleiding.Het is frapant dat sommige kinderen van de lagere school op een leeftijd van 12 jaar niet eens kunnen lezen en schrijven,maar wel op onverantwoorde manier zonder helm op een snelle scooter zonder helm rond scheuren,en dat allemaal met medeweten van ouders ,overheid en leerkrachten.En de agent die aan de poort van de school het verkeer regeld doet er niks mee.Rare zaak.

En als er dan een kind van 12 jaar verongelukt had geen helm op ,geen rijbeweis en was niet verzekerd  jankt aales,mar  op de crematie vann dat scholiertje  komen soms meer dan 100 klasgenoten waarvan ook weer  meer dan de helft geen helm draagd ha ha ha .

Als de politie va morgen iedereen 1000 bath boete zou geven en verder liet lopen als ze geen helm droegen,dan denk ik dat de economie van Thailand meteen stil staat.Omdat dan niemand meer op zijn werk komt etc.Maar zo lang de Politie er een leuke aanvulling op het salaris aan over houdt zal er weinig veranderen op dit gebied.Men zou bvb elke agent die boetes uitdeelt de bestuurders ook een waarschuwings foldertje kunnen laten uitdelen .Daar moet dan instaan hoe gevaarlijk het is om zonder helm te rijden. zo een gruwelijke foto van een kind dat levenslang in een rolstoel  komt te zitten spreekt aan.En hier verklaren dat ook de Farang dikwijls zonder helm rijd is onzin.Dat is gezien op het aantal verkeersdeelnemers een te verwaarloze groep.Men zou bvb als het een farang betreft de boete kunnen verdubbelen ,want die hebben geld genoeg ,dus die kan je in hun portemonai pakken.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Wie kent ze niet die internet freakers(zotten)dwazen die nergens worden toegelaten en dan via allerlei zotte aanmeldingenn fake namen  fake emails etc proberen of ze iets op je site mogen plaatsen meestal broodje aap verhalen etc.

Zo  gooit onze spam virus scanner regelmatig enkele van die ideoten  er automaties uit.Wij moeten altijd hartelijk lachen om dit soort figuren die  soms zelf  een fake email adres aanmaken van onz trouwe volgers.Mar ze komen nooit verder dan de voordeur en daar worden omdat ze onvolledig zijn de toegang geweigerd ha ha .Via ip adres houden onze speurneuzen alles goed in de gaten.

 

Bij ons kan elk normaal persoon zijn mening geven op een netto respectable  toon  etc.Echter cowboys ideoten  die het  alleen maar te doen is  om onzin uit te kramen  ja helaas daar zorgd onze waakhond zelf voor dat die niet binnen kunnen komen.

Taalfoutje vb K…..met DT  moet kunnen  ha ha .ook wij zijn niet hoogopgeleid ha ha ha .

de redactie

Ludo Paf

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Een bijdrage van een gelukkige man  L.C.

Hoe je het doet kan niet schelen. Wat je doet maakt ook niet uit. Als je maar gelukkig bent, dáár gaat het om. Gelukkig zijn of worden is het ultieme dagelijks streven en de ‘geluksindustrie’ doet ons geloven dat het maakbaar is, dat geluk.

Het is weleens anders geweest. Vroeger werd geluk de mens gewoon opgelegd. Meestal door het geloof. Met als sanctie: Ongeluk. Hel en verdoemenis.

Mensen krijgen gemiddeld maar een keer in hun leven  echt geluk.

De een wint de lotto.De ander trefd de juiste partner en de derde  is al gelukkig  als zijn schoonmoeder  is overleden.

Bij ondergetekende  kwam  het geluk   pas  na 50 jaar  aanzetten.

Na 2 mislukte huwelijken en de tragiese dood van zijn lievelings zoon  dacht  ik dat er voor mij geen geluk  was weggelegd.

Echter het geluk lachte mij  voor het eerst toe  toen ik  Thailand binnenkwam  ruim 10 jaar geleden.

Iedereen had mij van te voren verteld dat geluk in dit paradijs op aarde betekende sex-geld enz.

Maar ik  ontdekte al snel dat je geluk niet kunt afdwingen en dat je geluk niet moet zoeken,maar dat geluk je gewoon moet overkomen.

Na alle ellende die vele van ons Farangs  in Nederland achterlieten  kan je geluk herwinnen door  als je elkaar respecteerd op allerlei gebied.

Ik had  in Thailand een vrouw ontmoet 20 jaar jonger dan ik  en  na herhaaldelijk met haar gebeld  te hebben  besloot ik eens bij haar op vakantie te gaan.

En er gebeurde een echt wonder.Van af het eerste moment scheen het geluk me tegemoed.

We maakten enkele duidelijke afspraken over geld,familie  zaken en toonden van  den beginne wederzijds respect voor elkaar

Voor mij had ik het voor het eerst  voor elkaar ik was een gelukkig mens geworden.

We trouwden binnen 2 maanden en ik vestigde me  in Udonthani Thailand.

Zij had al een eigen huis en ze heeft  op haar kosten een 2e nieuwe huis er naast laten bouwen  geheel op haar kosten.Ik  heb voor  de huisraad gezorgd.

En we spraken af dat ik als  haar man voor haar zou zorgen dus krijgt ze maandelijks een ruime  huishoud geld van mij.

Waarom ben ik n zo veel gelukkiger dan destijds in Nederland?

Omdat ik nu een vrouw  heb die mij respecteerd en ik haar ook.

Wat familie banden aangaat ik hoef niet voor haar familie te zorgen  haar 2 kinderen hebben allebei een goede baan .

Ze eiste van mij  niet dat ik grond/huis of dure auto kocht.En er was geen Tante etc waarvan de buffel ziek was en ik de veearts moest betalen.

Ik hoefde ook niet  met haar en haar Familie rijstvelden te bewerken.

Ze heeft me geheel vrijgelaten in mijn manier van leven met haar.

Daarbij heb ik haar gestimuleerd door  wat zaken voor haar op touw te zetten.

Zodoende verkoopt ze nu  etenswaren typisch Nederlands haring/kroketten/frikandellen etc etc.

Mij laat ze geheel vrij om mijn eigen weblog op mijn manier te bestieren http://www.nederlandersinudonthanicity.nl

We gaan soms samen en soms alleen enkele dagen ergens heen in Thailand.

Daar ik geen Thais eten nuttig  maakt zij voor mij  gewoon een Hollandse maaltijd klaar dat heb ik haar geleerd.Waarom ik geen Thais eten gebruik is omdat ik als ex restauranthouder maar al te goed weet wat ze allemaal in hun maaltijden stoppen.

Bent ook u een gelukkig mens geworden in Thailand laat het ons weten.Iedereen kan reageren via

udonthanicityweblog@gmail.com

Wij  kaarten elke week met  een groep nederlanders op ons redactie adres en dat is

Lowy Cremers .

Geef een reactie

